אילו סוגי מונטיזציה יש לאתרים?

אם אתה מנהל אתר אינטרנט, סביר להניח שחשבת על מונטיזציה. השיטות הנפוצות ביותר הן שיווק שותפים ופרסום. בשיווק שותפים, אתה מקדם מוצרים של עסק באתר שלך, ובתמורה אתה מרוויח עמלה כאשר מבקר קונה מוצר. אחת מתוכניות השותפים הגדולות היא של אמזון, שמשלמת עד 10% ממחיר הרכישה למשווק האתר.

חברות בתשלום הן דרך פופולרית לייצר רווח מהתנועה הקיימת באתר שלך. לניו יורק טיימס ולוול סטריט ג'ורנל יש חברים, וכך גם למשחקי וידאו רבים. למשחק Blizzard World of Warcraft יש מיליוני משתמשים והוא אחד מאתרי החברים הפופולריים בעולם. סוגים אחרים של אתרי חברים פונים לשוקי נישה ספציפיים, כגון תעשיות הספורט והמשחקים. תוכניות אלו שואפות לפתח המשכיות הכנסה לאתר, ולהביא להכנסות חדשות בכל חודש.

חלק מבעלי אתרים מחליטים להרוויח כסף על ידי בניית כלים משלהם. ניתן למכור כלים אלו תמורת תשלום למבקרים. על ידי יצירת כלים אלו, בעלי אתרים יכולים להרוויח רווחים משמעותיים לאורך זמן. לדוגמה, Creatopy הוא אתר אינטרנט המספק כלי תקשורת. בעל האתר עושה עמלה בכל פעם שמישהו רוכש משהו באתר. שימוש בשירות דרופשיפינג כמו Creatopy יכול להיות אפשרות רווחית עבור אתרי אינטרנט.

פרסום בווידאו הוא דרך פופולרית לייצר רווחים מאתרים. זה מביא לשיעורי הכנסה ומעורבות גבוהים. בשנת 2018, פרסום בווידאו היווה 25 אחוז מהוצאות הפרסום הדיגיטלי. זה גם יעיל יותר ממודעות לתצוגה מכיוון שההחזר על ההשקעה הוא הרבה יותר גבוה. מלאי מודעות וידאו איכותיות מביאה עלויות גבוהות יותר לאלף הופעות מאשר מודעות לתצוגה. זה דומה ליחידות מודעות לתצוגה, ולעיתים קרובות מפרסמים פרמיות לפי מיקום, גודל והאם פרסומת מוצגת לפניה.

תוכניות שותפים הן אחת הצורות הנפוצות ביותר של מונטיזציה באתרי אינטרנט. מטרתו היא להגדיל את ערך הנתונים שנאספים על ידי אתר אינטרנט. על ידי יצירה ותחזוקה של תוכנית שותפים, אתר אינטרנט יכול להרוויח כמויות אדירות של הכנסות בכל חודש. בנוסף לכך, החברה יכולה להרוויח גם על ידי מכירת הנתונים שנאספו על ידי השותפים. כך, העסק מסוגל לייצר זרימת הכנסה קבועה.

אחת השיטות הנפוצות ביותר למונטיזציה באתרים היא וידאו. זה מייצר הכנסות ושיעורי מעורבות גבוהים. למעשה, בשנת 2018, פרסום וידאו היווה 25% מכלל ההוצאה על מודעות דיגיטליות. ובניגוד לתצוגה, זה החזר ROI טוב יותר עבור מפרסמים. מלאי מודעות וידאו באיכות גבוהה יביא עלויות גבוהות יותר לאלף הופעות מאלה של יחידות המודעות הממוצעות לתצוגה. לעומת זאת, מודעות לתצוגה אינן מצריכות חברות כדי למכור את המודעות שלהן.

השיטה הפופולרית ביותר למונטיזציה באתר היא באמצעות שיווק שותפים. חלק מהאתרים מרוויחים יותר כסף מתוכנית חברות מאשר ממכירת מוצרים. בחלק מהאתרים יש תוכניות שותפים עם הרבה לקוחות. דרך נוספת לייצר רווחים מאתר אינטרנט היא על ידי יצירת תוכנית חברות בתשלום. על ידי הצעת חברות, האתר יכול לקבל זרימת הכנסה קבועה, בעוד שאחרים עשויים להשתמש באפשרות המנוי בתשלום כדי לייצר רווחים מאתר.

מלבד להרוויח כסף מקישורי שותפים, אתרים יכולים לייצר רווחים מעצמם באמצעים שונים אחרים. לדוגמה, אתרים מסוימים יכולים למכור מוצרים או שירותים שהם פיתחו. בנוסף, הם יכולים להרוויח כסף באמצעות ניוזלטרים והרשמות אחרות באתר. חלק מהאתרים מייצרים רווח מהתוכן שלהם באמצעות פרסומות באנר, אך אלו הן צורת המונטיזציה הנמוכה ביותר. כדי שאתר יצליח, הוא צריך לקבל כמות מסוימת של תנועה.

בנוסף לשיווק שותפים, בחלק מהאתרים יש תוכניות שותפים. תוכניות אלו מאפשרות לבעלי אתרים להרוויח עמלה ממכירות שהופנו דרך האתר שלהם. שיטות המונטיזציה הנפוצות ביותר לאתרים הן מודעות וחברות. אלה שאין להם קהל צפויים להיות שותפים. עם זאת, עסקים מקוונים רבים מייצרים רווח מהאתרים שלהם על ידי הצעת חברות בחינם או בעלות נמוכה. אז נשאלת השאלה איך מייצרים רווחים מאתר אינטרנט?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.