אוטומציה של דואר אלקטרוני היא דרך ליצור אימיילים שמגיעים לאנשים הנכונים עם המסר הנכון ברגע הנכון

מבלי לעשות את העבודה בצורה ידנית בכל פעם 

אלא בצורה אוטומטית באמצעות מערכת חוקים שהוגדרה מראש

אוטומציה מופעלת כאשר טריגר או לצורך העניין אירוע  מסוים הופעל או קרה באתר.

לדוגמא: לקוח שהוסיף מוצר לעגלה מפעיל את הטריגר "עגלה נטושה" ולכן האוטומציה של עגלה נטושה תופעל.

  • מה השימושים השיווקיים של אוטומציה באמצעות מיילים?
  • איך מייצרים אוטומציה למיילים?
  • למה כולם צריכים אוטומציה באמצעות מיילים באתר העסק או החברה
  • סוגים נפוצים של אוטומציות מיילינג

מה השימושים של אוטומציה באמצעות מיילים?

אוטומציה באמצעות מיילים (ובדר"כ משולבת גם SMS) היא טכניקת שיווק אוטומטית התורמת להגדלת רשימת התפוצה, שליחת מיילים ללקוחות בדיוק בזמן הנכון והגדלת נפח התודעה שהעסק תופס בחיי הלקוח.

טכניקה זו מתבססת על סדרת חוקים שהוגדרו מראש ובעצם אומרים למערכת מתי להתחיל כל אוטומציה.

כל אוטומציה היא בעצם מסע שהלקוח עובד, סדרת מסרים שהוגדרה מראש הן ברמת התוכן והן ברמת תזמון ההודעה.

איך מייצרים אוטומצית מיילים?

כיום בשוק יש מספר מערכות מצוינות לבניית אוטומציית מייל

אנחנו אוהבים להשתמש באפליקציית פלאשי שמתממשקת בצורה נהדרת

עם ווקומרס, שופיפיי ועוד פלטפורמות בניית אתרים רבות

המערכת פשוטה להבנה וניתן לבנות באמצעותה

אוטומציית מייל רבות ומגוונות

ניתן להכנס ולפתוח חשבון התנסות כאן

למה כולם צריכים אוטומציה באמצעות מיילים באתר העסק או החברה

כבר השקעתם זמן, כסף ומשאבים בשביל להביא את הלקוחות שלכם לאתר.

ההבדל בין אתר שעובד עם אוטומציות, אפילו אם ברמה הבסיסית ביותר הוא אתר שמשמעותית עובד טוב יותר מאותו אתר ללא אוטומציות מייל.

מיילים מתוזמנים ללקוח שהוסיף מוצר לעגלה ונטש, או לקוח שהתחיל את תהליך הרכישה ונטש, מוכיחים פעם אחר פעם שהם מסוגלים להחזיר לקוחות בזמן הנכון ועם המסר הנכון ולייצר ערך רב למנהלי האתר.

 

שיווק באמצעות אוטומציה למיילים

סוגים נפוצים של אוטומציות מיילים שעובדות היטב

ברוכים הבאים – מסלול הכרות עם הלקוח

עגלה נטושה – הלקוח הוסיף מוצרים לעגלה אך עזב את הרכישה

חוות דעת אחרי רכישה

הלקוח הסתכל על מוצרים אך לא הוסיף מוצר לעגלה

נטישת צ'קאאוט – כאשר לקוח נוטש באמצע התשלום

החזרת מבקרים לאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.