השלב האחרון לפני הזרמת התנועה

Put the reader on the sequence of time and tasks

One of the most significant, romantic and interesting processes in building a website with some monetization, is the stage we are in just before launching the site.

On the one hand, you already see the site right in front of your eyes and are filled with pride in the construction that took a long time, and on the other hand there is still no pressure of commercial life (bringing sales, customer service, suppliers, etc.) 

Here also come into the picture all sorts of human qualities that are very much unnecessary at this point in time. 

Because it is very easy to fall in love with this point people like to improve the site more and more and more before launching it 

It's bad and it's a step that costs quite a bit of money

אז מה באמת צריך לעשות בשלב הזה?

What is on the site and what is not on the site

Assuming we are talking about a classic trading site then at this point we already have products in the air, which are connected to departments, which are connected respectively to the top and bottom bars, so in this area we are closed. 

The clearing system at the stage should be connected, including all the other clearing options that we have the option of receiving, such as: Beat, Facebook, bank transfer, etc.

דפי נחיתה מרכזיים 

לרוב, חנויות מסחריות עם סביבות ה-100 מוצרים תהיינה מחולקות ל3-4 מחלקות עיקריות. אם אני מתעלם לרגע מכל מה שקורה מחוץ לאתר בפן השיווקי (קמפיינים, בלוגרים, יוטיוב וכו') 

אין הרבה אפשרויות לתקשר עם לקוח ולייצר נאמנות והורדת התנגדויות בצורה יעילה בתוך דף המחלקה שלנו (Collection page) לכן אני אוהב להשתמש באלמנטור פרו ע"מ לבנות דפים שאני משתמש בהם כמעיין דפי נחיתה פנימיים בתוך באתר ותפקידם הוא לתת "אש ארטילרית" עבור דפי המחלקה ולרכך את הלקוחות ע"י הוספת נקודות אמון והורדת התנגדויות שאתם כבר אמורים להכיר.

דפי הנחיתה הפנימיים האלה אמורים להכיל מידע חשוב ובעיקר לסנן את הלקוחות ע"פ המוצרים שיש לכם בתוך המחלקה

דף נחיתה לדוגמא אמור להראות פחות או יותר כך:

מחלק את המחלקה שהוא מייצג לתת מחלקות

בכל תת מחלקה מפציץ עם הנקודות שהכי כואבות ללקוח ומנסה לפתור את בעיותיו ע"י מציאת פתרונות

אחריות, משלוח, שירות לקוחות – זה הזמן לציין יתרונות יחסיים

דף שאלות תשובות

לקוחות מרוצים, תמונות מסך משיחות עם לקוחות, פידבקים מפייסבוק וכו'

הארכתי את המילים על דפי הנחיתה הפנימיים אבל לדעתי הם סופר קריטיים וניתן להשתמש בהם במגוון רחב של שימושים כמו לייצר מעבר פנימי חלק בתוך האתר בין דפים (לקוח מגיע לדף נחיתה פנימי ומשם לדף המחלקה או לדף המוצר וכו') ותורם לשיטוט של הלקוח בין המוצרים.

דבר נוסף וחשוב לא פחות שדפים אלו נסרקים במנועי החיפוש ובשורה התחתונה מביאים תנועה באמצעות קידום אורגני (לא רק, אי אפשר להסתמך רק עליהם אבל הם תומכים בקידום כולו)

דברים נוספים שחשוב שיהיו מוכנים בשלב הזה:

דפי אתר מסחר גנריים: 

תנאי השימוש באתר, שאלות ותשובות, נגישות האתר, תקנון וכו'

דף אודות

אל תקלו ראש בדף זה, לקוחות רבים הולכים להחשף אליכם בקרוב ואחד המבחנים הראשונים שתצטרכו לעבור זה דף האודות. בואו ניקח את הלקוח הממוצע, הוא יראה פרסום כלשהו, איפשהו – ואז יכנס לאתר

באתר הוא יבלה מספר שניות ויחפש משהו שיצוד את עיניו, בהנחה שהוא מצא מוצר שאכן מדבר אליו הוא יכנס לדף המוצר ויראה שהמפרט, המוצר, המשלוח וכו' באמת מתאים לו. נגיד, והכל מדהים, והגעתם עד לכאן. אחרי שהלקוח כבר די סגור על המוצר שלו הוא ירצה להציץ בדף האודות שלכם המבחן שלו יהיה תחת כובע האמינות – הוא ירצה לדעת שהאנשים שהוא הולך לשלם להם בקרוב הם חברה אמיתית עם לקוחות, שירות לקוחות, אנשים אמיתיים ולא פייק.

זה לא צריך להיות דף מפוצץ, אבל זה צריך להיות דף אמין ורציני שמשדר שאתה או את הולכים לעבוד עם אחלה אנשים וחווית קנייה ושירות ברמה גבוהה מצפה לכם, במידה ותצטרכו.

תרגום לשפות:

יש כאלה שאוהבים יותר או פחות וזה שווה דיון כשלעצמו. באתר שהוא אתר מסחרי ופונה לשוק מסויים, לרוב, יהיו בשוק האלה לקוחות שדוברים מספר שפות. 

לדוגמא בשוק הישראלי פועלים במספר שפות: עברית שפה ראשית, ערבית ורוסית כשפות חשובות, בעיקר הערבית, אבל באופן כללי לפרסם בשוק הישראלי ללא פרסום ונגישות בשלושת שפות אלו לא ימצה את הפרסום והלקוחות שיכולים לרכוש את המוצר.

תוספות שסופר קריטי להוסיף לפני השקה רשמית

אוטומציות בסיסיות: הרשמה לרשימת תפוצה עם מסלול לקוח ארוך (לפחות 4-5 מיילים), נטישת עגלה, הצעת עזרה במקומות שצריך באתר, אוטומציה לאחר קנייה, בוט מלווה בתוך האתר

אם עד עכשיו לא הטמעתם פיקסל זה בהחלט הזמן

איתור נקודות קריטיות שיכולות להשפיע על המשפך המרכזי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.